Onboarding en set-up
Onboarding is een tweeledig proces. Eerst moet je je account instellen. Ten tweede zal ons supportteam contact met je opnemen.
Voordat je het onboardingproces volgt, kunt je de veelgestelde vragen voor onboarding lezen. Je kunt je m19-account instellen door de onderstaande stappen te volgen:
- Registreer je op het m19 dashboard met je Amazon credentials.
- Als je meerdere accounts beheert en veel inloggegevens gebruikt, verzamel al je accounts in de hoofdaccount
- Als je een verkoper(s) account(s) hebt, delegeer dan het MWS token
- Zet de status van het account waarvoor je m19 wilt gebruiken op Pull stats. (gratis plan)
- Wacht tot de data is gedownload. Ververs het dashboard en controleer of je stats hebt om te weten wanneer het gedownload is. Een uur zou genoeg moeten zijn.
- Als je voor de eerste keer de volledige automatisering wilt activeren, maak dan je abonnement aan
- Als je een verkoper(s) account(s) heeft, voeg je product toe aan je catalogus
- Als je de volledige automatisering nadien wilt activeren of deactiveren, voegt je een marktplaats toe of verwijdert je deze uit je factureringsplan
Zodra u uw abonnement voor volledige automatisering hebt betaald
Ons klantensucces team stuurt je een e-mail om je een onboarding gesprek te laten boeken. Dit is de eerste dag van je reis met ons! Hier zijn de 2 stappen van het :
- Tijdens de eerste 30 dagen: We controleren je account na 2, 10, en 30 dagen om ervoor te zorgen dat alles goed gaat en je begrijpt hoe m19 werkt.
- Na de 30e dag: Je wordt autonoom maar we staan nog steeds klaar om je te helpen. We zullen nog steeds af en toe je account controleren, je vragen beantwoorden en om je feedback vragen.
Na onze onboarding cal, kunt je de veelgestelde vragen over onboarding lezen.
Natuurlijk heeft je ook toegang tot ons helpcentrum. We raden je aan eerst het helpcentrum te raadplegen voordat je ons een e-mail stuurt.